niedziela, 8 czerwca 2014

WYNIKI Konkursu majowego

Chociaż pewnie już wszyscy wiedzą, jak bardzo jest mi przykro z powodu opóźnienia publikacji wyników konkursu, chciałabym jeszcze raz wyznać, że jest mi NIEZMIERNIE PRZYKRO Z POWODU OPÓŹNIENIA PUBLIKACJI WYNIKÓW KONKURSU i chociaż wiem, że pewnie już scrollujecie na dół, żeby obaczyć, kto wygrał i, że tego zdania już pewnie nikt nie czyta, chciałam powiedzieć, że bardzo się cieszę, że wzięło udział aż 43 osoby, dzięki czemu ja i moje jury (Ludzka sokowirówka, Everyday BOOK i Epickie książki) możemy się właśnie teraz pławić w uczuciu, że choć przez chwilę jesteśmy fejmami

Chyba muszę zmienić slang...

W każdym razie: wytypować zwycięzców było mi niezwykle trudno, szczególnie, że znacznej większości z ukazanych przez Was bohaterek nie znałam. Ale od czego ma się jury? Dzięki nim zostało mi tylko 12 zgłoszeń, spośród których ja wybrałam 2 zwycięskie :) Aha, i chciałam, wraz z członkiniami jury podkreślić, że znaczna większość zawierała spoilery, a te niestety nie były najwyżej oceniane, nawet jeżeli napisane były w przepięknym stylu.

Z ogromną przyjemnością chcę ogłosić, że drugie miejsce zajmuje:
Ines Lavender31!

Konkurs Elita i Bez przebaczenia America Rywalki

Pierwsze miejsce natomiast i możliwość wyboru nagrody spośród Elity Kiery Cass i Bez przebaczenia Agnieszki Lingas-Łoniewskiej otrzymuje:
Agnieszka T!!!



Gratuluję obu zwyciężczyniom i czekam na odpowiedzi na maile, które zaraz Wam wyślę :)

Niezmiernie miło jest się z Wami bawić, w przygotowaniu jest już następny konkurs, z ogromną chęcią chciałabym wiedzieć, co byście chcieli w nim wygrać :3