piątek, 3 stycznia 2014

PODSUMOWANIE 2013

źródło

Wiem, że już od kilku dni mamy 2014 rok, ale nic nie stoi na przeszkodzie, żebym dzisiaj wstawiła podsumowanie roku 2013 :> Najpierw będą suche liczby, potem się trochę uzewnętrznię :3


Suche liczby:
-        przeczytałam 79 książek (od stycznia 2013)
-        blog działa od 6 miesięcy (1 raz zmieniłam adres, 2 razy zmieniłam nazwę)
-        opublikowałam 49 recenzji
-        zrobiłam 2 konkursy/rozdawajki
-        przeprowadziłam 1 wywiad w ramach akcji Let's talk!
-        przystąpiłam do 2 wyzwań, wszystkie zamierzam kontynuować (+ 1 od 1 stycznia)
-        licznik odsłon pobił 5000
-        licznik obserwatorów wynosi 68
-        napisaliście 289 komentarzy
-        nawiązałam współpracę z 6 wydawnictwami i 1 portalem
-        poznałam bliżej 2 blogerki
-        na fejsbuku lubi mnie 82 osoby
-        do kręgów dodało mnie 55 osób
-        najczęściej czytaliście recenzję Miasta Kości Cassandry Clare
-        najchętniej komentowaliście recenzję Obrońcy nocy Agnieszki Lingas-Łoniewskiej

Teraz się uzewnętrznię:
-        Ten rok był chyba najbardziej ekscytujący, jeżeli porównam go do wszystkich poprzednich. Blog zajmuje mi dużą część wolnego czasu, którego nie mam za wiele, ale nie narzekam. Bardzo spodobało mi się pisanie o tym, co kocham. A jeżeli mogę dzięki temu mniej pieniędzy wydawać na książki i pomagać innym? Czemu nie :) O moim życiu prywatnym raczej nie będę mówić, ale zaznaczę tylko, że 2013 obfitował w zawieranie prawdziwych przyjaźni i (mam nadzieję) długotrwałych znajomości. Zauważyłam, że z każdą recenzją jestem do Was bardziej przywiązana i nie wiem, czy potrafiłabym usunąć bloga, nawet, gdyby ktoś mi kazał. Szkoda by mi było tego, co osiągnęłam i co daję Wam. Ok, koniec o mnie :)
-        Najmilej wspominam moją przygodę z Alicją w Krainie Zombi, trylogią Igrzyska Śmierci oraz Przeglądem Końca Świata: FEED i Wybranymi. Tak, to zdecydowanie najlepsze książki, jakie czytałam w tym roku (Toy wars nie liczę, bo czytałam to już wcześniej).
-        Najgorzej czytało mi się Wśród obcych, Upoważnienie do szczęścia i Dotyk Julii. Serio, nie mam pojęcia, co ludzie widzą w tych książkach.
-        Zaskoczyło mnie Miasto Kości (niestety negatywnie), Rudowłosa (zdecydowanie pozytywnie), Przywróceni (pozytywnie) i Mroczna Bohaterka (zdecydowanie negatywnie).
-        Filmy, które wywarły na mnie wrażenie to na pewno Igrzyska Śmierci i W pierścieniu ognia, Iluzja, Les Miserables, Miasto Kości, Stażyści, Agenci i Intruz (wrażenia pozytywne) oraz Paranoja, Papusza, Ida i Lincoln (negatywne).

Wyzwania na 2014 rok:
-        Czytam fantastykę
-        Urban fantasy
-        Book lovers

Więcej naprawdę nie wiem, co mogę napisać, więc życzę Wam tylko, żeby ten obecny rok był lepszy od poprzedniego :) Bo nigdy nie jest na tyle dobrze, żeby nie mogło być lepiej :3

A już za jakieś dwa dni wracam do Was z nową porcją recenzji. Możecie się również w tym miesiącu spodziewać kolejnego wywiadu z serii Let's talk! :)

Ściskam Was noworocznie,

Natalie ^^