piątek, 24 stycznia 2014

Książkowa górka z grudnia/stycznia

Po długaaaaśnych obietnicach, w końcu wzięłam się za robinie tych stosikowych zdjęć :) Dzisiaj, wyjątkowo, oprócz książek zobaczycie również moją największą dumę i miłość – plakat filmowy ^^ Zgadujcie, kto na nim jest? Katniss Everdeen oczywiście


Prezentuje się pięknie i strasznie dziękuję mojemu kochanemu tatusiowi, który pomógł mi to tak ogarnąć, żeby to w miarę dobrze wyglądało

Dobra, teraz czas na książki. Jest ich całkiem sporo, chociaż tylko trzy z nich to egzemplarze recenzenckie :)




Od góry:
  • Beta Rachel Cohn -> z Empiku, skorzystałam w końcu z tych poświątecznych wyprzedaży ^^
  • Carnivia. Bluźnierstwo Jonathan Holt -> egzemplarz recenzencki od Wydawnictwa Akurat, recenzję możecie przeczytać tutaj.
  • Anestezja Thomas Arnold -> egzemplarz recenzencki od Wydawnictwa Novae Res, wkrótce zamierzam się za to wziąć :)
  • Gone. Faza pierwsza: Niepokój Michael Grant -> również zakupione w Empiku na wyprzedaży, bardzo dużo dobrego o tej książce słyszałam
  • Legenda. Rebeliant Marie Lu -> okładka przypominała mi nieco orła na moim ulubionym swetrze, więc wzięłam; tak samo – wyprzedaż w Empiku ^^
  • Ciemnorodni Alison Sinclar -> po tym, jak w konkursie wygrałam II część, stwierdziłam, że powinnam chyba czytać po kolei :) z wymiany z Nevermore
  • Przepaść samobójców Marta Grzebuła -> egzemplarz, który otrzymałam dzięki uprzejmości Autorki, w ramach akcji Polacy nie gęsi i swoich autorów mają; recenzję możecie przeczytać tutaj.
  • Baśniarz Antonia Michaelis -> polecana przez wieeeele, wiele osób; zdobyta dzięki wymianie z Adamsówną
  • Tajemnica diabelskiego kręgu Anna Kańtoch -> także zakupiona w Empiku, szukałam jej od dłuższego czasu :)
Po lewej:
  • Niewolnica A.M. Chaudiere -> poszukiwana i w końcu znaleziona


Tak więc, jak widzicie, wiele tego nie ma, w porównaniu do poprzednich górek książkowych, ale i tak jestem zadowolona :) A dołączenie niecałe dwa tygodnie temu do akcji Polacynie gęsi i swoich autorów mają daje mi naprawdę wiele :)