niedziela, 20 października 2013

ROZDAWAJKA #1

Niedawno uznałam, że nie zaszkodzi zrobić jakiegoś losowanka ^^ Nagrody są trzy, ale zanim cokolwiek, to najpierw trochę ponarzekam :>

Nienawidzę jesieni... I zimy... I lata... Chociaż lata znacznie mniej. Jak dla mnie cały czas powinna być wiosna ^^ Ale niestety nie ma tak dobrze, więc cały czas trzęsę się z zimna, nie ważne, ile warstw mam akurat na sobie... I jest tak szaro i zimno... No dobra, jesienne liście są piękne, ale tylko gdy świeci słońce, czyli bardzo rzadko... I w ogóle w szkole jest teraz taki zap... znaczy mam taki nawał roboty, że muszę sobie robić limity w czytaniu (bo gdybym przestała czytać całkowicie, za jakiś czas przyjmowałabym gości w szpitalu psychiatrycznym)... Więc, żeby trochę pokolorować październik ogłaszam minirozdawajkę!!



Regulamin rozdawajki:
1. Organizatorką rozdawajki jestem ja, właścicielka bloga Ostatni rozdział
2. Rozdawajka trwa od dzisiaj (20.10.2013) do niedzieli za dwa tygodnie (3.11.2013).
3. Do zdobycia są trzy pozycje: Anioł Cliffa McNisha, Puszka Barbary Kosmowskiej oraz Jutro Johna Marsdena.
4. Warunkiem uczestnictwa jest publiczne obserwowanie bloga (lub dodanie do kręgów), polubienie strony na Facebooku oraz wstawienie banera (pod regulaminem) na swojego bloga wraz z linkiem do tego posta (http://endlessbooks.blogspot.com/2html013/10/rozdawajka-1.html). Użytkownicy anonimowi nie mogą brać udziału w rozdawajce.
5. Fundatorką nagród jestem ja, właścicielka bloga Ostatni rozdział. Książki są nowe, nieczytane.
6. Każdy uczestnik może zgłosić się po wszystkie trzy książki, ale wygrać tylko jedną. Jeżeli zostanie wylosowany więcej niż jeden raz, może drogą mailową przekazać mi informację, którą z nich wybiera.
7. Zwycięzcy zostaną wylosowani w przeciągu 5 dni od daty zakończenia rozdawajki.
8. Losowania odbędą się osobno dla wszystkich trzech książek.
9. Zwycięzców poinformuję o wygranej drogą mailową i mają 3 dni na odpowiedź z adresem, na który mam wysłać nagrodę (przesyłka tylko na terenie Polski). Jeśli żadnej nie dostanę po upływie tego czasu, losowanie odbędzie się ponownie.
10. W zgłoszeniu musi znajdować się: tytuł co najmniej jednej z książek, nick, pod którym obserwujecie bloga oraz adres e-mail, na który zostanie wysłana wiadomość o wygranej.

Banerek do wstawienia :)













Mam nadzieję, że nic nie pominęłam, w razie czego pytania w komentarzach :>