sobota, 5 kwietnia 2014

STOS lutowy i marcowy + NIESPODZIEWANKA!


Jak widzicie mam nową grafikę, która od teraz może na nieco dłużej zagości na blogu, mam nadzieję, że się Wam podoba, bo nie mam chwilowo pomysłu na nic innego :)
Postanowiłam zmienić nieco styl, w jakim dotychczas pokazywałam Wam moje zdobycze. Oczywiście, będzie zdjęcie ogółu, ale tym razem do punktu z każdą z pozycji dodam grafikę przedstawiającą okładkę w pełnej okazałości oraz krótki opis moich oczekiwań (w przypadku pozycji, które czekają na przeczytanie) lub króciutką ocenę (w przypadku tych, które mam już za sobą)

Teraz trochę mojego paplania: stosik miał być pod koniec lutego, ale było zbyt mało pozycji, poza tym wtedy ponakładało mi się wiele nieprzyjemnych rzeczy w życiu, które nawet teraz nie są do końca poukładane. Jednak staram się doprowadzić do porządku z tym wszystkim, dlatego stwierdziłam, że nie mogę już dłużej czekać i muszę Wam pokazać, co stanęło na mojej półce :)


Lecąc od góry:

Wszystkie okładki
ze strony Empik.com



Słodsze niż czekolada Sheila Roberts - z wymiany z Aksamitt
Kieszonkowa książeczka o słodkiej historii pewnej fabryki czekolady. Powiem tak, zapowiada się na zwykłą poczytajkę, ale oprócz Charlie i Fabryka Czekolady nie czytałam nic, w czym ten najlepszy z przysmaków gra główną rolę. Nie wiem, kiedy się za nią wezmę - aktualnie raczej mnie nie ciągnie do obyczajówek, ale zobaczymy, zobaczymy... :)






Wesele Paulina Ptasińska - bezokazyjny prezent od Czarnego Kapturka ♥
Kapturkowa zachęciła mnie swoją recenzją. Wesele wydaje się być zajmującą lekturą. Miejscami porywającą. Ogółem, nie wiem dlaczego, kojarzy mi się z powieściami pani Agnieszki Lingas-Łoniewskiej. Ostrzę sobie na nią zęby od jakiegoś czasu, ale nie wiem, kiedy znajdę dla niej chwilę :)






Duma i uprzedzenie i zombi Jane Austen i Seth Grahame-Smith - Carrefour za 9,99 PLN
Cóż. Intrygująca okładka, rekomendacja od Czarnego Kapturka oraz śmiesznie niska cena zrobiły swoje i takim sposobem na moim przepełnionym regale zagościła ta książka. Z tyłu w opisie (tak, specjalnie dla Was go przeczytałam ♥) napisane jest, że to historia Jane Austin wzbogacona o "krwawe sceny walk z żywymi trupami". Lubię takie klimaty, więc może nie będę się nudzić.




Dzień dobry TV Dana Petergreund - z wymiany z Lucy
W sumie nie mam żadnych oczekiwań, jeśli chodzi o tę książkę. Sporo dobrego o niej słyszałam, ale jakoś średnio mnie do niej ciągnie... To jeden z przykładów mojej porywczości i podejmowania pochopnych decyzji. Nie wiem w zasadzie nic o książce, a mimo to się wymieniam za nią. Nigdy się chyba nie zrozumiem...






Ram Dass i Król Zachodnich Smoków Julita Grodek - z wymiany z pierzyną
Polska książka o smokach zawsze spoko :) Znaczy, nie wiem czy spoko, ale nie mogłam się oprzeć. Wiecie, że zaczęłam eksperymentować z różnymi książkami napisanymi przez naszych rodaków, więc czemu nie wziąć się za to? Nieznany świat, dziwne nazwy i niezrozumiałe zasady życia zazwyczaj napawają mnie wstrętem, ale może tym razem przebrnę przez to bez odruchów wymiotnych :)






Joy Jonathan Lee - egzemplarz recenzencki od Wydawnictwa Muza
Książkę mam już za sobą. Szału nie ma, staniki nie latają (nie mogłam się powstrzymać :D), a recenzję możecie przeczytać TU. Zapraszam oczywiście :)





Zdjęcie okładki:
Lubimyczytac.pl


Szklany deszcz Magdalena Pawlik - egzemplarz recenzencki od Wydawnictwa Novae Res
Po okładce sądzę, że to będzie przyjemna, baśniowa i melancholijna powieść, która wielokrotnie wywoła leniwy uśmiech na mojej twarzy. A nuż mnie Autorka czymś zaskoczy :) Miło by było, nie ukrywam.

EDIT: Recenzja ukaże się niebawem... Zaskoczyła mnie Autorka, zaskoczyła...







Larista Melissa Darwood - z wymiany z sanndras
Książkę mam już za sobą i okazała się ona być niesamowicie przyjemną lekturą :) Zachęcam do przeczytania recenzji, która jest TU oraz mojego wywiadu z Autorką powieści, który znajdziecie TU :)




Zdjęcie okładki:
Lubimyczytac.pl


Trzepot skrzydeł Katarzyna Grochola - z wymiany z pam
Po katastrofie, jaką okazało się być Upoważnienie do szczęścia (recenzja TU), postanowiłam dać absolwentce mojego liceum jeszcze jedną szansę. Szkoda tylko, że książka ma załamany grzbiet, ale cóż... Nie zapytałam o jej stan, więc sama jestem sobie winna. Zobaczymy, czy spodoba mi się to dziecko pani Katarzyny Grocholi :)






Miasto Nieśmiertelnych Sonia Wiśniewska - egzemplarz recenzencki od Polacy nie gęsi i swoich autorów mają w porozumieniu z Autorką
Intrygująca opowieść o opowieści. Bohaterami jest 20 (!) bogów, z których każdy z nich ma ściśle określony patronat i kompetencje... Możliwe, że będzie to totalny gniot, ale może okazać się zajmującą lekturą, choć ma niecałe 200 stron :)

EDIT: Książka przeczytana, recenzja wkrótce :) Spotkałam się z Autorką i muszę powiedzieć, że pomysły to ma kobieta niezłe ♥




Blask Alexandra Adornetto - Carrefour za 9,99 PLN
Bardzo miła okazja, tym bardziej, że po recenzji Kobry jestem chyba dosyć pozytywnie nastawiona do tej powieści. I jeszcze ta okładka ♥. Chociaż w sumie nawet nie mam pojęcia, o czym ona jest :D Napis nad opisem głosi "Czy miłość anioła może być niebezpieczna?". Od razu mogę odpowiedzieć: na pewno tak, inaczej nie byłoby tej książki :) 





Hades Alexandra Adornetto - Carrefour za 9,99 PLN
Druga część wspomnianego przed chwilą Blasku. Obie książki były w dobrym stanie, więc pomyślałam, że co mi tam. Zaszalałam i mam oba tomy. Oprócz nich jest jeszcze Niebo (co do kolejnych tomów - nic o nich nie wiem), którego okładka jest tak śliczna, że pewnie kupię go chociażby po to, by stało na półce :)




Stojące obok od lewej:


Anielski śpiew Adrian Turzański - egzemplarz recenzencki od Wydawnictwa Novae Res
Po opisie wnioskuję, że to powieść fantastyczna o aniołach. Czemu się na nią zdecydowałam? Zaintrygowało mnie to, że autorem jest mężczyzna. Czyli pozostaje mi mieć nadzieję, że nie będą tam się całować i wymieniać czułych słówek przez całą książkę. Liczę też, że ograniczył zwroty typu "ach, nie mogę od ciebie odejść, nie ważne, że nie powinnam z tobą być!".





Rywalki Kiera Cass - Empik za 34,99 PLN
O kupnie zdecydował impuls. O przeczytaniu zdecydował odruch. O pokochaniu zdecydowałam ja ♥ Zapraszam do przeczytania recenzji, o TU. CHCĘ "ELITĘ"!! A premiera dopiero w maju :(





Jest jeszcze dwie książki, których tu zabrakło ze względu na to, że są aktualnie u kogoś innego :) Moje książki zazwyczaj lubią podróżować, a te szczególnie :)




Stan zagrożenia Erica Spindler - egzemplarz recenzencki od Wydawnictwa Mira
Książkę koniec końców oceniłam pozytywnie, bo wciąga jak Simsy :D A może nawet bardziej :) Recenzja znajduje się TU :)







Brudny świat Agnieszka Lingas-Łoniewska - egzemplarz recenzencki od Wydawnictwa Novae Res
KOCHAM, KOCHAM, KOCHAM tę powieść ♥ Jest poruszająca i już niejednej mojej koleżance zrujnowała życie :) Moją emocjonującą recenzję możecie przeczytać TU





Postanowiłam jeszcze pokazać Wam, jakich książek namiętnie poszukuję na półkach "Wymienię" użytkowników Lubimyczytac.pl :)



Podoba Wam się taka odmiana stosiku, czy wolicie tradycyjne wypunktowanie i koniec? Wiem, szybciej się takie czyta, ale uważam, że w ten sposób mogę również kogoś zapoznać nieco z tym, co sama mam na półce. Bo ja często mam tak, że oglądam te stosiki i w zasadzie nic o tych książkach nie wiem...

Pytanie: Co myślicie o formie i o grafice na początku, może być? :3


NIESPODZIEWANKA!
Obiecywałyśmy Wam razem z Kobrą pokazać filmik z maratonu filmowego, więc... no cóż: oto mój debiut na youtubie! :)



UWAGA! Oglądacie to na własną odpowiedzialność, bo ja gadam tam jak jakaś narwana nastolatka na haju i boję się w ogóle włączyć ten filmik :o
Jeszcze linki do blogów osób, które udało mi się pozdrowić:
Mai (chyba mówiąc źle odmieniłam, przepraszam :C)
+ strona autorki tej książki, o której mówiłam jest TU