piątek, 8 listopada 2013

PAŹDZIERNIKOWE ZDOBYCZE, czyli stos po raz N-ty

Ostatni stos, który zamieściłam jest z 12 października. Od tamtego czasu nagromadziłam sporo nowych pozycji, głównie dzięki wymianom. Z nich, jak na razie, przeczytałam tylko kilka i ich recenzje powinny się jakoś wkrótce pojawić. Kiedy? Nie wiem, nie ustalam harmonogramu. Chociaż może powinnam...


Lecąc od góry:
- Piotr Szymonowicz Kalejdoskop - jako nagroda w konkursie organizowanym przez www.interia360.pl (recenzja)
- L.A. Weatherly Anioł - wymiana z aasdfghjkll
- Kamila Całka Ciemno - wymiana z -kasia-
- Alyson Noel Ever - wymiana z Karo1234
- John Marsden Jutro - wymiana z Soulmate albo z Hennah (jedno Jutro oddałam w rozdawajce ^^)
- Polly Horvath Wyspa - jako "końcówka nakładów" z Naszej Księgarni (9,99zł)
- Dia Reeves Krwawy fiolet - jako "końcówka nakładów" z Naszej Księgarni (9,99zł)
- Monika Feth Zbieracz truskawek - jako "końcówka nakładów" z Naszej Księgarni (9,99zł)
- Melissa Marr Opiekunka grobów - wymiana z MadameA
- Grażyna Bąkiewicz O melba! - darowizna (ale nie powiem Wam od kogo, bo inteligentnie usunęłam swoją rozmowę z tą osobą)
- Frederico Moccia Wybacz, ale będę ci mówiła skarbie - wymiana ze Smily

Największe nadzieję wiążę chyba ze Zbieraczem truskawek, ale nie wiem... Niektóre z nich są już udostępnione do wymiany, jakby ktoś chciał :> (Natalie Rosa)

A teraz pytanie dla Was: Której z tych książek jesteście najbardziej ciekawi? ^^