wtorek, 5 listopada 2013

WYNIKI ROZDAWAJKI

Wiem, że późno i STRASZNIE Was za to przepraszam, ale tym razem to nie zależało ode mnie. Wszystko miałam przygotowane już w niedzielę wieczorem, zostawiając sobie rezerwę na wypadek, gdyby byli jacyś spóźnialscy tuż przed północą, kiedy straciłam (na całe DWA dni) połączenie z Internetem. Więc, jak widzicie, to nie zależało ode mnie. I jeszcze raz Was za to przepraszam.

No, więc, żeby nie trzymać Was już dłużej w niepewności, przechodzę do rzeczy.


W rodawajce wzięło udział 20 osób (w sumie 40 zgłoszeń), z czego jestem baardzo zadowolona. Ci, którzy mnie znają, mogą zaświadczyć o tym, jak się cieszyłam :D

A więc (dum dum dum duuum) Jutro wędruje do...
Edyty Chmury

Puszka już niedługo zawita u...
Czarnego Kapturka

A Anioła zgarnia...
karolyna

Maile do zwycięzców już rozesłane, teraz czekam na odpowiedź. Do tych, którym tym razem się nie udało: sprawdźcie za 3 dni pocztę, a nuż ktoś z wyżej wymienionych osób nie odpisze :)

Aha, i jako organizatorka zabawy, chciałam jeszcze raz podziękować wszystkim za zabawę i mam nadzieję, że będzie Was jeszcze więcej w mikołajkowej odsłonie (czyli już niedługo) :> I GRATULUJĘ ZWYCIĘZCOM!!!