sobota, 30 listopada 2013

LISTOPADOWE UZUPEŁNIANIE BIBLIOTECZKI, czyli co mi przybyło przez ten miesiąc

Już coraz bliżej do upragnionej przeze mnie wiosny, jako że właśnie kończy się kolejny zimny miesiąc! W związku z tym mam dla Was coś na ogrzanie: megaogromny stos listopadowych wymian! Naprawdę, teraz przeszłam samą siebie w oddawaniu własnych książek, ale jestem z tego zadowolona, ponieważ wydałam stosunkowo mało kasy (w porównaniu np. do wakacji ^^)





Żeby nie trzymać Was tak długo w niepewności, oto STOS ^^



I tak (lecąc od lewej od góry):
  • Bling Ring Nancy Jo Sales – wymiana z Joanną
  • Operacja Argo Matt Baglio, Antonio Mendez – wymiana z Marlee
  • Password Mirjam Mous – wymiana z Sophie
  • Freak City Kathrin Schrocke – wymiana z Agatą
  • Błękitnokrwiści (tom I) Melissa De La Cruz – wymiana z Umafuchi
  • Pokłon Halina Grochowska – wymiana z Agatą
  • Jestem numerem cztery Pittacus Lore – wymiana z Umafuchi
  • Gra Endera Orson Scott Card – z Empiku (Black Friday 2+1)
  • Czas żniw Samantha Shannon – z Empiku (Black Friday 2+1); zachęcona przez Kapturka
  • Przywróceni Jason Mott – od Wydawnictwa Harlequin&Mira (recenzja)
  • PLL. Sekrety Sara Shepard – wymiana z Zuz
(teraz prawa strona stosu od góry)
  • Zamieniona Amanda Hocking – wymiana z Malwiną
  • Rozdarta Amanda Hocking – wymiana z Malwiną
  • Przywrócona Amanda Hocking – wymiana z Malwiną
  • Modern Squaw Piotr Strąk – od Wydawnictwa Novae Res
  • Jesteś cudem Regina Brett – od rodziców (bez okazji :o)
  • Mroczna Bohaterka. Kolacja z wampirem Abigail Gibbs – wymiana z Wampiratką1986 (recenzja)
  • Scarlett Barbara Baraldi – kupione na promocji za 12 zł
  • Wypychacz zwierząt Jarosław Grzędowicz – wymiana z Katarzyną
  • Anielska Cynthia Hand – wymiana z Zaczytaną
  • Mężczyźni, którzy nienawidzą kobiet Stieg Larsson – wymiana z paat

Jest tego naprawdę dużo i nie mam pojęcia, kiedy się z tym wszystkim uporam, biorąc pod uwagę konieczność chwilowego zaangażowania się w szkołę („zaraz święta, trzeba zebrać oceny”, „i tak nie macie nic do roboty”, „chcę sobie zapewnić zajęcie na całe dwa tygodnie wolnego, dlatego napiszecie wypracowanie o Lalce”...). Tak więc w jutrzejszym podsumowaniu miesiąca nie spodziewajcie się zbyt wielu przeczytanych książek.

Pozdrawiam Was wszystkich ciepło i zachęcam tych, którzy jeszcze nie wzięli udziału (jeżeli będzie powyżej 20 zgłoszeń, zastanowię się nad drugą nagrodą ^^)




Nats