środa, 27 sierpnia 2014

Classmate Book TAG

Classmate Book TAG





Nie jestem jedyną osobą, która została nominowana do tej zabawy przez Magdę z My Paper Paradise, ale bardzo jej za to dziękuję, bo chociaż oglądałam ten TAG u Marthy, jakoś nie miałam motywacji, by się za niego wziąć. Tak, wiem, jestem totalnym leniem, ale przecież wiecie, że wszystkie moje nominacje muszą sobie trochę poleżakować :)


Zapraszam Was do obejrzenia filmu z zasadami, żebyście wiedzieli, o czym tu będę dzisiaj smarować. W skrócie: biorę 5 książek, z każdej wybieram losowo 2 bohaterów i kolejno dopasowuję ich do typów ludzi z klasy. Mam nadzieję, że jasne ;)

Wybrałam:

Igrzyska śmierci Suzanne Collins
Kujon – Peeta
Akurat tak musiało się trafić? Ale w sumie nie mogę powiedzieć, że nie pasuje. Szczególnie, jeżeli pod uwagę weźmiemy sam pierwszy tom. Na początku nieśmiały, przestraszony... Tak, dobra, wiem... Pasuje jak ulał ;)
Mięśniak – Katniss
Cóż, biorąc pod uwagę mięśnie w sensie psychicznym, to jak najbardziej mogę się zgodzić, chociaż Katniss do słabych fizycznie również nie należała. Dla świętego spokoju i zachowania stereotypów wolałabym jednak, żeby Mięśniak był chłopakiem.

Chłopcy Jakub Ćwiek

Przewodniczący klasy – Pit
Tego chłopaka nie spotkał dobry los (dla tych, którzy nie pamiętają: SPOILER! SPOILER! To jego Stalówka musiał zastrzelić. KONIEC SPOILERU!) i pewnie przewodniczącego klasy, w której byłaby Katniss też by nie spotkał najlepszy koniec. Niemniej jednak Pit nijak mi nie pasuje na to stanowisko...
Głupia blondynka – Kędzior
Sądząc po tym, jak zachowują się jego komórki mózgowe, gdy widzi ładną dziewczynę, to można go porównywać do blondynki, która zauważyła ładnego chłopaka z jeszcze ładniejszym samochodem. Tak, Kędzior nadaje się do bycia taką blondynką ;)

Elita Kiera Cass

Szara myszka – Aspen
A jednak pokryło mi się coś z TAGiem u Kapturka ;) Aspen... Nie, według mnie on byłby najmniej cichą osobą w klasie. Z pewnością wiele razy wyleciałby za drzwi za to, że gada, kiedy nie powinien. Ale nie lubię go, więc nie specjalnie by mi to przeszkadzało.
Gaduła – Anne
Pewnie gdyby jej pozwolili, rozgadałaby się, jak mało kto. W końcu nie od dziś wiadomo, że to właśnie pośród służby powstawały najdziksze plotki. Jednak charakter Anne jakoś nie pasuje mi do tej klasowej funkcji. Zawsze wyobrażałam ją sobie jako taką właśnie szarą myszkę.

Brudny świat Agnieszka Lingas-Łoniewska

Klasowy błazen – Tommy
I znowu się pokryło. Jako rockman i w dodatku frontman (że tak zarzucę angielskimi słówkami) zespołu musi mieć gadane, musi skupiać na sobie uwagę ludu, więc jak najbardziej pasuje mi do tej roli.
Plotkara – Jimmy
Noooo, to naprawdę okrutny żart. Niby wiem, jak się skończyła książka, ale przecież nie będę spoilerować (:O). Według mnie... Jimmy byłby w porządku, naprawdę. Ale mnie osobiście nie podoba się w tej roli.

Alicja i lustro zombi Gena Showalter

Emo – Cole
Lepiej trafić nie mogłam. Cole, ze swoimi tatuażami, genialnie pasuje do tej roli. Mógłby go zastąpić jedynie Szron ze swoją fryzurą. Ale Cole i tak w końcu by go pobił. Genialny wybór.
Śpioch – Ali
Śpioch lubi spać = Ali lubi spać. Bo kto nie lubi?! Tutaj mogłabym wstawić każde imię świata, a i tak idealnie by pasowało ;)


Do zabawy nominuję każdego z Was, którzy to czytacie, a sama idę rozejrzeć się za innymi TAGami Marthy, bo zaczęły mnie intrygować.